Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2016 17:20 - Небето
Автор: sissyinpeace Категория: Лични дневници   
Прочетен: 230 Коментари: 0 Гласове:
0



 Беше късно вечерта. Небето беше ясно, виждах хилядите звезди, които сякаш искаха да ми кажат нещо. Колкото повече гледах към тях, толкова повече ставаха. Влюбих се в тях, те ме накараха да мечтая, да се чувствам жива и да бъда такава каквато съм. А Луната,толкова красива и перфектно изрисувана - картина за милиони.. Не мисля, че съм виждала нещо по-красиво, това е сякаш смисъла на живота ми. Винаги, когато съм тъжна, Луната е там някъде на небето и ме изслушва, успокоява и винаги ме гледа. Особено когато небето е ясно, както онязи вечер, беше истинско удоволствие да седя, макар и на студа, за да гледам изяществото й. Обичам небето, най-вече Луната и звездите, които така перфектно се допълват. Има нещо пленително в тях, което ме кара да излизам вечер на балкона и да ги изпивам с поглед. Онази вечер беше приказна, седях на балкона, докато не се съмна... Нощното небе ме зареди с толкова енергия, че не ми се спеше и цял ден се опитвах да нарисувам видяното предната вечер... Скиците са някъде из вкъщи, запечатали макар и бегло спомена за онази вечер..



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sissyinpeace
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14922
Постинги: 8
Коментари: 2
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930