Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2016 12:57 - Аз
Автор: sissyinpeace Категория: Лични дневници   
Прочетен: 214 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.02.2016 17:09


 Димът се просмукваше в кожата ми, пареше на гърлото ми и изпепеляваше устните ми. Целувах цигарата жадно, докато тя бавно се топеше между пръстите ми. Прегръщах пепелта, беше й студено. Филтърът попарваше устните ми и оставяше неизлечима болка. Исках да се откажа, но имаше ли смисъл? Та това е перфектната връзка - аз умирам за нея и тя изгаря за мен. В 2 посред нощ тя беше единствения ми приятел, а димът засмукваше сълзите ми и ме превръщаше в безчувствено същество, макар и за малко. Понякога вкусът им беше горчив, но точно това ми трябваше, за да преглътна останалата горчивина в устата си.
Всичко е толкова перфектно, димът е винаги там, за да ме чуе как тихичко подсмърчам и да ме изслуша. Няма неизказани думи, скрити мисли, премълчани истини ... всеки знае за другия толкова, колкото му е нужно..
Понякога пуша бързо, понякога бавно, зависи от това, колко ми е липсвала цигарата ми... Филтърът ме чака, да го целуна и обгърна с устни, а димът се намества точно там... в дробовете ми, сгушва се и се топли, зимата наближава...
Пуша поредната си цигара, мислейки над онази част от мен, която никой не вижда. Дали всички живеят в заблуда за мен? Дали някога ще разберат за тъмната част на същността ми..
Не, не мисля - ще продължа да седя тук, сама, отпиваща глътка от поредната чаша уиски и държаща онази изпепеляваща любов в ръцете си. Уискито в комбинация с цигарата разтапяше гърлото ми, разграждаше го до клетки, потъвах в безвремието и не исках да избягам.
Щях да остана окована в безкрайността, губеща се във времето и очакваща новия ден с едно такова уютно спокойствие, което ми донасяше уискито.
Цигара, уиски, топло кресло и безкрайно време, което сякаш е спряло.. мисля, че това е моята тъмна страна.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sissyinpeace
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14892
Постинги: 8
Коментари: 2
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031